Vår= Glad Alex

Åh, jag blir så himla glad när det är ljust när jag står upp, och ljust när jag kommer hem från skolan, även de dagarna jag går långdag! Sen har jag ju världens bästa vänner också, vilket till och med får mig att längta till skolan, trodde inte mina öron när jag sa till mamma att jag faktiskt längtadetill skolan! När jag kom hem idag gick jag på en kort promenad, solen hann att gå ner, men det är ju fortfarande behagligt i luften. Och jag får ork av att ta en iten promenad, annars blir jag bara trött och vill vila. Snart kommer dom söta grodorna fram!

Hahah, min mamma e ju för söt! Mamma och Pappa skall ju åka iväg i helgen, så dom har vart på torp för att köpa lite nya kläder, och mat förstås ;) Så jag ringde henne nyss och fick lite hjälp med ett par jeans jag skulle slänga in i tvättmaskinen. Så säger mamma att jag kan gå ner och ta ut dom sen, men så sa jag att jag skulle gå och lägga mig. Så vi sa godnatt, 2 minuter senare ringer hon och säger; måste du gå och lägga dig redan!? - Ja, ja ska bara kolla på historian. - Men kan du inte vänta så att jag kan visa mina nya kläder? - Haha, okej då! ;) Mamma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0