Kalajs!

Imorse stog ja upp strax innan halv 9, drömde en kpnstig dröm så jag grät när jag vaknade, den var jätte kpnstig så jag ska inte utsätta er för att läsa om den! ;) Så jag gick upp o tog lite o käka o sen ut på en halvtimmas jogging, in o duscha, baka rabarberpaj o städa, onu har jag nyss garnerat klart smörgåstårtan, allt jag tänkte ha på fick inte riktigt plats dock, men jag blev rätt nöjd ändå, hoppas den smakar! Bara väntain gästerna som kommer om tre timmar, o i väntan göra klart skolarbeten -.-'

Ha det bäst sötnosar!


Kommentarer
frida

Ser gött urgott ut. tänkte väl att du gjorde lite smöggtårta när jag kommer imorgon. Du är alltid lika omtänksam

2012-05-09 @ 23:10:26
URL: http://fridasaendag.blogg.se/
frida

kan plocka bort paprikan och bara så är jag nöjd. Och makaronerna när jag ändå är igång.

kanske lite ris. är ju allergisk

2012-05-09 @ 23:11:21
URL: http://fridasaendag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0