Sola & Bada


Började helgen med kalas hos Farfar ♥ Smörgåstårta och goda kakor osv. Sen åkte jag o Robin till honom o kollade på film (han kollade och jag sov på hans bröst) (lät som att jag låg på en gubbe som heter Hans bröst nu, så var inte fallet) I lördags så slängde jag ihop en skagenröra innan jobbet. Slutade vid 7 o då kom Robin o hämtade mig, ja hoppade in i duschen o så fick vi lite besök, o då blev det massa skagentoast och chips o go-grejer! Söndag, sovmorgon! Och årets första dopp för både mig och Robin. När jag kom hem var jag social med "lill-Robin" spelade krocket, badminton och fotboll :) Ja, nu vet du Sara ;) haha!

Har ju såklart chillat i solen också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0