Hemmafru idag

Hejhopp! Mamma väckte mig kl nio idag, vi åt frukost och sen på med träningskläder och så tog vi en promenad runt sjön med hundarna, eller alltså inte alla, bara taxarna ;) När vi kom hem så styrketränade vi lite (mamma vill gå ner i vikt för hon och pappa planerar en 25års bröllopsresa i oktober, inte bara därför, för att det är bra för kroppen och hon vill kanske börja leva sunt  osv.) därför måste jag peppa mamma och jag gillar ju sånt massor! Så jag ska vara henne "personliga tränare" :D När vi hade tränat klart så bakade jag en kaka (mamma fick inte lov att äta) ;)

Lingonrutor, jag vet det är lingonsylt på och det låter skit-äckligt, men det är asgott! :D

När jag bakat klart städade jag i hela köket (behövdes) och sedan började jag med maten, det blev grillade lammspett (som jag la i en jättegod marinad) rostade rotfrukter, hemmagjord pizzasallad och vitlöksmarinerade champinjoner. SÅÅÅÅ GOOOTTT! :D

MUMS!

Eh, ja det är väl det jag har gjort! Ska åka till min älskling sen, och så tar jag mopeden hem imorgon runt nio eller något, Robin åker ju till jobbet tjugo i 7 så jag ska ta mig lite sovmorgon ;) C U!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0