Massa fina presenter!


Jag hade ju kalas i onsdags, och fick massa fina presenter! Från Robins föräldrar fick jag en cupcakes bok och en muffinsplåt som jag önskat mig! :D och utav Robin fick jag en jätte fin bukett och ett förkläde och en hjärtformad stekpanna som jag också önskade mig! Så när vi flyttar ihop ska han få hjärtplättar varje dag! ;) Utav Richard fick jag ett 8GB minneskort, vilket jag också önskat, och utav mamma o pappa en extern hårddisk till osm jag också önskat! :D Utav Fredde fick jag 100 spänn och så fick jag 500 spänn av farmor och farfar och min farbror och hans fru. Alltså var det en väldigt bra dag! Och på torsdagen när det var min födelsedag kommer Frida med ett paket till mig, och i var det en kakburk med jätte gulligt mönster (cupcakes) och jätte fina muffinsformar blev super glad!! Men jag tror faktiskt jag blev ännu gladare för det fina brevet som hon skrivit!! Fin fina vän ♥

Resten utav min födelsedag spenderades med just Frida eftersom vi skulle spela in en film, som jag tror kommer bli grym!

Igår var vi på grillkväll hos Emma, älskar våran klass som bara den alltså! Och ikväll blir det filmmys med min älskling♥ efter kalaset till hans morfar :)


Kommentarer
frida

bästa dagen på länge helt klart! var så länge sen allt kändes som förr.



kändes bara så skönt eftersom jag hatar skiten som tog kontrollen över mitt liv. Önskar att allt var som vanligt. men i torsdags reste jag tillbaka i tiden lite. Iallafall på eftermiddagen hos dig <3 vet att jag kanske inte varit så bra vän det senaste/rolig. Men jag är ju på bättringsvägen. och jag vill verkligen vara den glada och pigga frida du blev vän med<3



och, du känner mig bäst av alla mina vänner. glömde säga det <3

2012-05-12 @ 19:44:25
URL: http://fridasaendag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0