You just don't realize what you do to me When you hold me in your arms so tight ♥

Så länge jag har dig,
är jag oförskämt rik.

Jag kommer aldrig med några ord i världen
kunna beskriva hur mycket du betyder för mig.
Jag ska ge dig allt du behöver,
för jag behöver dig.

När du stod o höll om mig igår och sa "så här kommer det alltid att vara" -att jag är kortare än dig? -nej, jag kommer alltid hålla dig, det kommer alltid vara du och jag. Åhh, jag får tårar i ögonen, du är verkligen mitt allt, den vackraste människan på jorden. Kommer aldrig att träffa en lika underbar människa som dig, det är omöjligt! Robin Joel Arvidsson ♥ Längtar tills imorgon, då jag får hålla om dig igen ♥

Min kärlek till dig är obeskrivlig ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0