Hemskt!!

Ett linne jag fick köpt idag, blev även enring, men som vanligt orkar jag inte ta kort ;) Har inte gjort så mycket mer idag än skolan då, och läst en del, en hel massa faktiskt, men jag behöver få undan lite plugg!

 

Fick nyss reda på att min granne hade ramlat i sin bastu i förrgår när frun låg inne och skulle sova, man vet inte orsakerna men han ramlade PÅ AGGREGATET eller det där varma alltså! Och han hade legat där länge innan frun hörde något och gick ut typ två timmar efter att han gick ut, och hittar han där, han hade bränt sönder hela benet och så trodde dom att han bränt sönder inre organ, han kunde inte ta sig därifrån, fyfan! Stackarn! Bara ligga där och brännas sönder! Det är så hemskt, känner för att gråta!! Jag hoppas att han kommer klara sig stackarn!!


Kommentarer
frida

ÄÄÄEH FYFAN!



läste detta en annan dag men glömde att kommentera/säga det till dig idag. Stackarn! hur gick det med honom?!



Ps. Våran film äger d.s

2012-05-20 @ 21:46:44
URL: http://fridasaendag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0