Obeskrivlig kärlek

Satt ock sökte efter bloggar med lite fina tankar och texter, och så hittar jag in på en blogg där en småbarnspappa berättar om att hans fru gick bort i en hemsk sjukdom. Jag har blivit så himla känslig efter att jag och Robin blev tillsammans, jag har blivit så himla rädd för att mista någon, för att mista honom! Jag kan inte se ett liv utan honom och inte utan min familj och vänner heller. Jag grät aldrig till filmer förr, men nu gråter jag varje gång någon dör blir sjuk osv. Jag vet inte m det brukar vara så, men det är min största fasa, att mista min fina älskling, därför uppskattar jag varje minut jag är med honom. Jag tänker ofta tillbaks på alla fina minnen vi har skapat tillsammans och alla vi kommer att skaffa, allt vi kommer att göra tillsammans! Är så glad att jag har dig älskling, jag är inte någonting utan dig ♥ Längtar tills imorgon då jag får träffa dig igen, idag får jag nöja mig med att lukta på parfym-prov-lappen jag tog på kicks med din parfym på förut, älskar dig över allt annat ♥


Det skulle vara dumt av mig att säga att du är värd guld, du är värd så mycket mer! Det går inte att ersätta dig på något sätt, du är du! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0