Glad Alex!

Jag vet, jag suger på att blogga, inte bara att jag inte gör det utan när jag väl gör det har jag ändå inget vettigt att säga. Men känner att ja har annat i mitt liv att lägga tid på, jag brukar ju oftast berätta i skolan eller så när jag gör något speciellt. Jag har i alla fall jobbat, och haft lite kvalitéts tid med jordens finaste kille! Det har blivit en del filmer och onyttigheter, men även framtidsdrömmar. Bakat har jag också gjort, i fredags (tror jag det var) blev det blåbärsmuffins. Dom var goda och väldigt uppskattade, alla bråkade om muffinsarna och glömde bort filmen (nästan i alla fall, eller kanske bara var jag) Idag har det varit kanonväder också! Har vart ute så gott som hela tiden sen jag kom hem, i LINNE!!. Åt ute också, så skönt! Sen blev det en del foton...

Mögelmuffins ♥

Whitesippor♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0