Peace

I måndags efter skolan drog jag, Emma och Frida till en secondhand butik i uddevalla, köpte några jeans osv. Sen åkte vi hem till Emma i hunnebo och gjorde om kläderna, hade även med lite hemmifrån. Lite senare kom Julia också, och det blev massa skratt.

Haha, frida fick lite skägg!

Frida in action.



Söta Julia visar stolt upp sina nya shorts ;)

Gött gäng!

Min alldeles egna modell, hon har allt dendär tjejen alltså!

Sen gjorde vi pizza, typ kl 10 eller något när vi var klara ;)

Sen blev det popcorn och prat, sen somnade jag!

När jag kom hem på tisdag (det var k-dag bara för att vi e bäst) så var vädret suuper! Så jag var ute och grejade och fotade lite. Skulle även fota grodor, men den ena eller andra hunden var där och lyckades skrämma ner dom i bäcken. -.-'

Men det blev en perfekt dag ändå! :) Idag efter skolan var jag och mamma ute och fortsatte i trädgården, mysigt! :) Snart kommer min favvopojk! Godnatt!


Kommentarer
frida

haha :) fina bilder alex! och rolig kväll/övernattning eller vad man kallar det! <3 har jag dig så har jag allt!

2012-03-29 @ 13:23:46
URL: http://fridasaendag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0