Panik i lugnet.

Har vårstädat i trädgården med mamma, hann dock inte klart eftersom vi såg en ambulans komma uppe på grusvägen, eftersom det bara är två hus i den riktiningen så var det ganska självklart att den skulle till farmor och farfar. Jag fick panik och sa till mamma att springa och kolla telefonen, och jo, dom hade ringt. Så vi kastade oss i bilen och skyndade iväg, när vi komer upp så sitter ambulansmännen och pratar med farfar, han hade blivit yr och synen hade försvunnit, men det var bra nu. Men dom körde honom till näl för säkerhetsskull. Mamma stannade med farmor och jag gick hem och lagade lunch, nu ska jag nog träffa min kompis Lisa från tyskland en sväng! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0