Our love is like the wind. I can´t see it, but i can feel it.

Man kan inte ha en tråkig dag med min klass, det är sant! Eftersom vi gick och köpte godis förut och fick en sockerkick blev det inte så mycket matte, och sen på historian gick det inte att hålla sig vaken, haha fail! När jag kom hem höll mamma på att grilla! Så det blev grillat kött och klyftpotatis till middag, så gott! Efter maten tog jag en promenad i solen och hann kanske få lite D-vitamin innan den gick ner ;) och när jag var ute ringde Robin och frågade om han kunde sova här sen, NEJ, haha det är väl klart! Behöver han inte ens fråga. Fick för övrigt chokladhjärtan som han köpt i London <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0