Nybakat.

Igår så kom ju Robin när jag hade somnat, o när han kommer in säger jag "nej! Helvete!!" (Haha kul för han!) -Vad är det? - Jag har sovit sen kl 6! - Nej det har du inte. - Jo! Men sen kom jag på att jag hade vilat en liten stund vid klockan sex bara, men jag hade panik! Idag så har jag och mamma storstädat och lagat lasagne, mums med stort m, dock känner jag ju inga smaker nu när jag är förkyld men ;P Nu har jag nyss bakat Muffins med mandelmuffins, kände faktiskt att det luktade väldigt gott, men jag tror inte jag kommer känna någon smak :/ Men dom blev fina iallafall, tänkte bjuda på dom sen, min bror ska ha hem hans kompis+ tjej, så jag och Robin hänger på.

Muffins med mandelmassa, slänger upp recept senare om dom blir uppskattade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0