Jag är så pepp!

Åh jag är så pepp på att dra utomlands ett tag, och bo där! Efter att ha läst Suzieq blogg i flera dagar nu! Så det var vad vi ägnade media lektionen åt idag! Men jag kunde inte låta bli, så nu har jag smittat dom också ;) så vi får väl dra allihopa, jag verkar inte vara ensam om att vilja detta nu ;D Men åh, tänk att ha ett eget mango träd i sin trädgård bredvid sin pool, bara några meter ifrån havet lixom! Ta en drink efter man gått och shoppat, bara umgås och ha det gött! Hade inte tackat nej! Snart ska jag byta från sängläge till soffläge ;) Men jag får längta efter något som är inom räckhåll just nu, LÖRDAG! Okej, inte att Robin är i London då, utan att det är FF och dom bästa tjejerna på denna jord kommer :D Kommer bli grymt med bl.a. grillning!

Ägypt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0