When it's black, take a little time to hold yourself, take a little time to feel around, before it's gone.

USCH! Känner mig så nere och deppig idag! Jag orkar inte med skolan just nu, känns som det bara går emot mig. Imorgon har vi svenskaprov på gamla myter om gudar och sånt som jag inte fattar ett sk*t av rent ut sagt, och det står på oförståelig svenska också. Det är massor iallafall! På fredag ska vi ha gjort klart några frågor om imperialismen, är någorlunda färdig med den. Och så ska man ha skrivit om ett land och hur det var på 1800-talet eller liknande och massa fakta. Båda sakerna ska vi berätta om på fredag! Sen är det ävenengelska läxa att läsa en artikel och sen återberätta den + 15-20 ord man sak välja ut o lära sig!! Massa tyska läxa tills på onsdag också.

Jag menar, döda mig! Jag har ingen ork till detta! Jag har berättat för min svenska lärare att det är jätte svårt och mycket, men han kortar inte ner det ändå!

Nu vill jag bara att min Älskling skakomma och hålla om mig, behöver honom nu! Vill bort! Till värmen, bara ha det bra och inte tänka på något annat än mig själv, och Robin!

Här vill jag ligga nu, på en solstol bredvid denjag älskar mest! Men får nöja mig med en semla ute i köket som jag har väntat på länge!







(Ving bilder tror jag att det var)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0