Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Bra avslut på gårdagen och bra start på denna dag, då jag låg o pratade o myste med min älskling :) Första lektionen var svenska och vi hade prov. Jag hade förväntat mig någonting värre, men även att jag inte hade läst på så tyckte jag att det kändes väldigt bra! Innan lunchen hade viäven matte, och jag  kände att jag fick räknat väldigt långt! Efter lunchen var det två media lektioner som kändes väldigt meningslösa, kunde lika gärna åkt hem tidigare då vi inte gjorde något! Men istället gick jag hela dagen, och torsdagar slutar vi 14.50 så jag gick o väntade på tåget i en timma.

Nu är jag äntligen hemma o ligger nerkurad i min säng o lyssnar på musik, måste tyvärr göra läxor också :( men jag får väl börja med det så jag får det gjort!

Vill förövrigt ha sommar NU!!! Och juste ja, igår införde jag ett litet löfte med mig själv, att jag inte ska var inne på fb på minst en vecka. Tycker att det tar så mycket onödig tid i mitt liv,jag vill göra fina saker i mitt liv istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0