Ingen kan allt, men alla kan något.

Det blev en lyckad kväll trots att matlagningen inte blev så lyckad :P min efterrätt var iallafall god! :D Efter maten kollade vi på någon film som gick på tv som jag inte har en aning om vad den hette. Men den slutade väldigt fint :')  dock somnade Robin, så han såg inte så mycket. När den var slut kl 10 somnade faktiskt jag också, och vaknade kl 11. Så då gick vi upp o la oss. Klockan 8 ringde hans alarm, och kl 9 gick han ut för att hjälpa en kompis med bilen, själv vaknade jsg och gick upp och duschade vid 11 ;) frukost åt vi närmare 12 ;P

Vid 2 var vi bjudna till hans morbror på semla oc kaffe (jag dricker inte kaffe) mums! Och nu är han snart påväg hit min fina<3

Här är en gammal bild på en semla jag har gjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0