I will always love you.

Det är väl på tiden att jag gör mitt första inlägg, en vecka sen jag skaffade blogg.se (skäms lte) men jag har försökt att fixa header hela tiden, dock går det inte så bra! ;) Har fortfarande inte fått till det, men som tur är har jag ju fina vänner som kanske kan hjälpa mig :) Har aldrig bloggat förut så det känns ganska konstigt faktiskt, vad ska man skriva? Kanske berätta att jag fick en Bamboo platta i skolan idag, så jag tänkte testa den förut när jag kom hem, men det gick inte heller så bra, haha! Låter verkligen teknisk!


Här får ni en bild jag tog för några veckor sen också :)

Iallafall så saknar jag min fina älsklingväldigt mycket! Tror inte han hinner komma hit idag heller, för han har ganska fullt upp med jobb o så. Men jag sov ju hos honom inatt så jag får väl klara mig ;) Men jag älskar o ligga o mysa innan man somnar och sen på morgonen innan man ska till skolan, finns inget bättre! Jag älskar dig <3

update: Älskling ska sova här så medans jag väntar på honom läser jag lite bloggar :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0