Bowling

Idag har det inte hänt så mycket i skolan, på estitisk kommunikation var det en tjej som gått ur för 6 år sen, som gjorde en monolog. Alltså som en enmanna teater, hon var jätte duktig! Ochjuste ja, vi var i simhalle n på idrottten. Först simmade vi 400 meter vanligt, sen 100 meter rygg och när man var klar fick man rädda en docka. Det med dockan var jätte svårt tyckte jag, höll på och dränka både den och mig. Ikväll skulle Robin vart på kalas till sin kusin, men när ja var påväg hem från skolan ringde han o sa att han hoppar det. Så snart ska jag åka och bowla med Robin, Brorsan, Alex och Maria tror detta kommer bli en bra kväll! Det brukar det bli med det grymma gänget iallafall ;)

Slänger väl upp en bild på hur jag ser ut också ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0