Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen.

Gårdagen spenderades med Sara. Vi lyckades sluta tidigt! Vi gick ner till konsum för att hadla morötter, gurka och vitlöksdip, men det råkade bli en liten godispåse också ;) sen hyrde vi två filmer också, saknar dig & it´s kind of a funny story. Tyckte "saknar dig" var så hemsk! Grät och snorade ganska mycket, men helt klart värd att se! Och idag var vi lediga så vi sov till kvart över tio, så skönt med sovmorgon! Riktigt mysigt var det må jag säga! Egenligen skulle vi och några andra tjejer i klassen ha en liten hippie- fest, där alla klädde ut sig till hippiesar, men vi hade ingenstans att vara, så det tar vi på sportlovet ;)

När jag kom hem åt jag och tog en promenad i det rätt så fina vädret. När jag kom hem tog jag en sköndusch och sen gjorde jag egen müsli som blev super god :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0