Tacopaj på menyn.

Idag var det jag som stog för maten, så på menyn var det tacopaj eftersom jag tänkt göra det igår, men det blev lite ändrade planer då. Precis innan vi skulle äta skulle jag tvätta händerna och upptäckte då att vattnet inte fungerade, så mamma gick ut och skulle fixa det, men det visade sig att vattnet hade frusit i ledningarna, då blev jag inte så glad, men som tur var hade jag redan hunnit duscha iallafall! :) Jag har även vart ute på en liten fotorunda eftersom det var så fint väder, men jag orkar inte lägga upp några bilder på det just nu, då jag ska ta och vila lite så jag orkar med kvällen/natten som ja tror kommer bli grymt bra!!

Bild på den goda pajen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0