Storstädning.

Igår så åkte jag in med Jennifer och shoppade i göteborg. Jag fick med mig ett par skor, en "munk jacka", en t-shirt, ett par shorts med hög midja som är super sköna! ett par skämt kalsonger till Robin där det står "Don´t touch" på röven ;) och en earcuff, tror det var allt men jag har dock inte hunnit tagit någon bild på det, för Jennifer och Sofia hängde med mig hem o sov över. Så vi åt lite ost och kex och såg på tv igår. Mysigt! Vi har inte varit på jag vet inte hur länge! Dom åkte förut vid tolv när alla skulle till gbg på möte. Så jag blev ensam hemma, vilket resulterade i hög musik, och städ. Jag skurade till och med golvet! Har nog inte gjort det sedan jag fick mitt rum för drygt ett år sedan vad jag minns ;)

Men nu tänkte jag gå ut i det super fina vädret och ta en promenad, man får ta tillvara på de dagarna då solen väl lyser!! :) Ha d bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0