Plugg.

Dålig uppdatering, men det var i allafall jätte trevligt hos Amanda i lördags. Vi åt potatisgratäng och kött. Till efterrätt var det cheescake och kladdkaka. Vi kollade på tv och tjötade massor. Höll på att dö också när vi skulle borsta tänderna, då Amandas katt Majsan kommer in o sätter sig på lådan. Först lät det som hon hade diareé, så jag började skratta. Men sen ser vi att hon skulle pissa, bara att hon satt med röven utåt! Så när hon börjar pissa så pissar hon ut ur kattoan, och där står Malin. Jag kunde inte säga någonting utan jag bara stod dubbelvikt och skrattade, men Jennifer lyckades få fram att hon skulle flytta sig. Hahah, det går inte förklara, men jag kunde inte sluta skratta! Och varje gång jag tänker på det börjar ja skratta!

Igår tog vi bussen hem. När ja kom hem var det svampfyllda crepes, kantarellstuvning! <3 As gott! Sen råkade jag somna 1,5 h när ja bara skulle vila, men men ;) När jag vaknade gick jag iaf ut på en promenad och njöt av vår vädret, med familjen, dock tyckte jag att de gick för segt så det slutde med att jag gick själv.

När jag kom hem hoppade jag i duschen för Robin skulle komma kl 6. Då la vi oss i sängen o kollade på Dear John. Jag lovar, jag lipade verkligen från början till slut!! Hade sett en låt på youtube där någon klippt in delar av filmen. Så jag grät hela tiden, även när det var lyckligt! När filmen var slut grinade jag fortfarande, så Robin undrade om jag fortfarande grät. Så sa jag att jag gjorde det och att jag inte grinade till filmer innan jag träffade honom. Robin är mitt allt! Älskar honom över allt annat, finns ingen finare människa! Men jag är så rädd att det ska hända honom något, och när det är sånna filmer så går det inte att hålla tårarna tillbaka. Det är omöjligt! Så när jag berättade det höll han om mig ännu hårdare och pussade mig på pannan och sa att han aldrig skulle lämna mig.

Idag slutade jag 11, hade media då, men min grupp e klara och median efter får vi arbeta på valfri ort då lärarn inte är här! Love!! Så jag drog hem med 12-tåget. Satt o snackade med massa trevligt folk! Men hemma var det bara att ta tag i plugget, vilket jag skall fortsätta med nu!


When you love someone, thinking about them is like breathing. You do it without knowing, and you do it all the time.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0