Morot, dip, plugg, täcke, musik.

Ja, kan det bli bättre? Haha klart det kan, en klar förbättring skulle vara att ta bort plugg ;) men det måste iaf också göras, så e det ju gjort sen också, måste inte skjuta fram allt som jag ALLTID gör, samma dag som jag har prov/ läxa så sitter ja på tåget o idiot pluggar! Haha det bästa är att det faktiskt alltid brukar gå bra, så jag klagar inte! :) Men nu ska jag lägga mig under täcket, plugga, lyssna på musik o äta morötter och dip, okej jag har typ ätit upp dom nu, ligger fyra ynkiga morots stavar kvar i min skål ;) Så gott!

Update: Nu när bilden har laddats upp o jag kollar i skålen ligger det bara en morot kvar :O vem har snott dom? Måste vara en glupska jävel, för det tog inte lång tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0