Man får göra det bästa av situationen.

Igår var vi hemma hos Robin med massa bra folk, och sen vi halv 10 skulle vi gå bort till folkets hus, där det var knytkalaas och alla var välkomna. Men när vi skulle gå in så säger vakterna att dom vill se leg, o vi undrade om dom skämtade! Men dom var seriösa, så dom andra försökte att fixa in oss men det var omöjligt, o jag stog ute med jätte tunna leggins och converse o det var svinkallt! Ville börja gråta så ont det gjorde! Men sen gick alla hem till Robin igen, för det var ju inte så roligt om inte alla fick komma in. Men det blev en lyckad kväll tillslut ändå, med bugg, dricka, bra sällskap o pussar i mängder! Blev dock i princip inga bilder :/ det blir alltid så!

Idag har jag städat hela rummet, o i min garderob hade jag allt möjligt i varenda hylla, men det har jag sorterat nu, så jag belönar mig med att ligga nerbäddad o lyssna på bra musik, o sen väntar duschen! :)


Jag trodde inte att det kunde kännas så här, det är så underbart! Älskar dig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0