Kärlek, kramp och sömn.

Igår kom Robin hit och skulle hämta mig, så kommer han in med världens finaste rosbukett! Blev så glad! "önskar din Robin"<3 Så mysigt var det, hemma hos honom åt vi semlor och cupcakes och kollade på tv med hans familj.

Idag har haft kramp i magen största delen av dagen, jag brukar få det ibland och det är jätte jobbigt! Men jagstannade kvar i skolan ändå, ville inte missa matte provet och historian, inte för att det skulle gjort så mycket att ha missat historian för vi gjorde typ ingenting ändå, fast vi på bordet längst bak hade rätt roligt iaf ;)

När jag kom hem kastade jag i mig maten, och det var inte så lite heller. Äter nästan alltid jätte mycket när jag har kramp för att jag varje gång tror att det ska gå över, fast det gör det inte. Men det var god mat iallafall ;) Sen efter det gick jag och la mig för att vila lite, då känner jag ju inte att jag har ont och så brukar det oftast vara borta när jag vaknar. När jag somnade var klockan ungefär halv 6, sen vaknar jag och ser att klockan är kvart över 7! Undrar om jag kommer kunna somna sen!! Undrar om jag ska börja med ett arbete vi har i media, samhäll kommunikation. För jag har inte riktigt fattat vad man ska göra, men å andra sidan så är jag ju rätt lat av mig så jag vet inte ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0