Idag.

Vaknade av Robins alarm imorse, halv 6! Men jag visste att han skulle snooza, så han gick upp tio i sex p åt frukost, sen låg vi och myste tills 20 över, dedär med att börja tidigare gick inte så himla bra ;) Men såklart så somnade jag om igen, och sen vaknade jag för att jag drömde en jätte hemsk dröm!

Jag drömde att vi skulle till min farmor och farfar, och så höll vi på och skulle bära in massa saker. När jag kollade in genom fönstret tyckte jag att det såg ut som att någon var där. När jag går in i köket så blir jag förvånad över att ingen är där, så jag går till ett skåp för att lägga in lite saker. Men då hör jag någonting, då ligger min farmor på golvet och håller på att dö! Så jag blev helt chockad och och satt där o visste inte vad jag skulle göra! Jag sa att jag älskade henne och sen sprang jag ut o hämtade alla! Usch! Älskade Farmor, tur att jag inte är en sann drömmare!

Sen ringde Robin och väckte mig, så låg vi o pratade en stund. Sen så la han på utan att säga "jag älskar dig" så jag skämtade med honom o smsade att han glömde det. Sen ringer han upp; du jag glömde säga en sak, jag älskar dig! Så söt han é :) <3

Nu till något roligt!! Ikväll skall jag åka till Hunnebo till Sara :D Vi är några tjejer som skall ha en "Hippefest" Haha, alla ska klä ut sig till hippiesar, o så tror jag vi skall äta tacos o så, o sen sover vi över, eller dom som vill och kan :) Längtar! :D

weheartit.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0