Fast.

Kort dag idag, när jag kom hem gjorde jag müsli, för utav den gamla var det bara en deciliter kvar av, och den är så god så jag fick fixa mer! Till mat idag åt vi korv och pommes då mamma och pappa vart på torp och inte hunnit laga, men det gjorde inget för mig, för jag älskar faktiskt korv och pommes :D Tills nu har jag varit fast i en bok vi läser i skolan, Hungerspelen. Herregud, man blir.. ehm, ja vet inte! Tycker iallafall den är jätte bra!!



För övrigt är jag väldigt glad idag! Kan inte annat vara! Love life!

Hahah juste ja, förut när jag loggade in på facebook, såg jag att min kompis Maria hade taggat mig i 2 foton, här kan ni få se ett av dom. Kan säga att  jag skrattade lite när jag såg detta, fråga inte vad som hände ;) men säger bara en sak... Kanin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0