En gång i Phuket.


Igår så var jag på bio med Robin, min bror, Kenneth, Alex o hans bror. Åh, vill åka utomlands!! En gång i Phuket var iaf jättebra! Fick en del skratt ;) Sen åkte vi till donken så vi fick tyst på alla!  När vi kom kom hem skulle vi se på Footloose, men eftersom Robin somnade direkt så fick jag kolla själv, men efter 20 minuter så la jag mig också. Imorse så startade Robin tv:n halv 9, då vill han se på film! Men jag sa att ja också ville se den men att jag ville sova lite till, så han låg väl o tjurade ;) Men jag kunde inte sluta tänka på allt godiset vi hade kvar från bion, så när jag satte mig upp flög han ocksså upp o kastade sig på kontrollen, haha! Tyckte att den filmen också var jätte bra, lite romantisk och sådär :) sen gick jag ner o fixade frukost innan han kom ner, kände mig lite snäll då! ;)

Ikväll skall jag och två kompisar åka till Amanda, vi gick i samma klass från 7:an till 9:an, och vi har inte träffats på hur länge som helst. Jag har träffat Amanda en gång efter balen bara! Så detta ser jag fram emot! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0