Bäst.

Idag hade vi som jag nämnt tidigare en uppvisning av våran catwalk på estetisk kommunikation, det gick jätte bra och det lät som publiken gillade det! Sista lektionen har vi ha idrott och vi gick dit tidigare, så frågade vi våran lärare vad vi skulle göra och då skulle vi bara prata om hjärt- och lung räddning, och göra "mun mot mun" metoden på en docka. Men jag o Frida drågade om vi kunde göra det innan vi hade börjat så vi hann med det tidiga tåget, och det fick vi! Fast han segade först så att vi trodde att vi skulle missa tåget, men det gjorde vi inte! :D vi är bäst!

Sen ikväll ska vi ha en liten dubbel dejt här, Robin, Jennifer och Lucas kommer hit. Så jag tänkte göra hemmagjord pizza och någon efterrätt :) O sen lite film på det kanske! Detta ser jag fram emot! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0