Bakar.


Imorgon är det Alla hjärtans dag, och det blir första gången jag firar med någon jag älskar (utom min familj då) Så idag har jag vart o handlat lite rosor och godis jag vet att han gillar, och nu har jag nyss tagit ut cupcakesen ur ugnen. Det blev vanliga vaniljmuffins med lite dumle i och i kylen står geléhallon fluffet, som inte är fluff än ;) men ska bli!

Förut när jag bakade så sms:ade jag och Robin och så frågade han om han skulle komma hit imorgon, men vi hade sagt att jag skulle komma till honom, så jag frågade om inte jag skulle dit. Då sa han att det är bättre om ja kommer till honom men att han tvunget skulle hämta mig, inte för att han inte brukar göra det, men vad har han på gång nu?! Så jag sa att det lät skumt o då sa han att det inte var något märkvärdigt, men allt han gör är märkvärdigt och betydelsefullt för mig! Åh vad jag älskar honom! Min fina! <3

Förövrigt lyckades jag komma hem med 12-tåget idag, är man bra så är man ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0