Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag, snön yr utanför mitt fönster. Jag lyckades sluta tidigt idag också, så jag hann med 12-tåget, våran engelska lärare var sjuk och våran media lärare är borta, så det blev bara 2 lektioner idag! :)

Nu förbereder jag lite inför eftermiddagen/kvällen, är lite nyfiken vad Robin har hittat på nu alltså! ;) Han skall iallafall få en bukett med rosor, och runt buketten skall det hänga ett band och ett kort. I kortet skall det stå; När den sista rosen vissnar kommer jag att sluta älska dig! Men eftersom han inte är bra på att sköta blommor har jag köpt en plastros också!! Sen har jag även gjort ett papp-hjärta där jag har skrvit lite fina saker, och sedan har jag lagt lite godis som jag vet att han gillar och lite hjärtan och slagit in i cellofan och ett stort rött band. Fast det var inte det ända, han ska få en MASSA pussar också!! :D och cupcakes ;)

Här kommer två bilder, man ser typ ingenting på den andra bilden men skit samma ;P rosorna har jag ingen bild på.


Nu ska jag raka benen, måla naglarna och spritsa cuppisarna! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0