Gårdagen

Igår kväll åkte jag till Sofia som fyllde 17 i torsdags. Vi var ett gäng på 7 tjejer, vi åt god mat, efterätt, spelade med andra ord och skrattade i massor! Jag fick till och med ont i huvudet för att jag skrattade så mycket. Runt tio så kom Robin min brorsa och några kompisar och hämtade mig och så åkte vi ut till kville där det var buggavslutning. Det var jätte trevligt må jag säga! ;) Lagom snurrigt, buggning, härligt folk och massor av skratt! När det var slut åkte vi hem och jag sov hos världens finaste kille ♥ Ikväll blir det en lugn filmkväll med samma gäng som på buggen.

Ett lyckligt äktenkap kräver att man förälskar sig många gånger och varje gång i samma person. Mignon McLaughlin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0