food


Gårdagens middag jag lagade. Ugnskyckling kanske man skullekunna kalla det, väldigt gott blev det iallafall.

Det är inte ofta jag och mamma är ensamma hemma. Men idag var vi det en stund iaf. Så när hon var ute i ladugården, slängde jag ihop en räkröra, så vi åt goda skagentoast.

Till efterrätt fick det ju bli något snabbt, så jag mixade hallon, jordgubbar, blåbär och smultron. Hällde det i två skålar och i med en klick vaniljyoghurt, in i kylen i nästan en timme- utsökt! Sen övningskörde vi lite, jack fick öva backstart, tillslut gick det riktigt bra!

Får väl ta och sova nu, snart, när jag har kollat färdigt på allt roligt jag hittar, om en halvtimme kanske... GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0